Søk i denne bloggen

Morgenbønn


Denne bønnen er også tilgjengelig på følgende språk: Engelsk - Spansk.

Gud, bestemmer jeg meg for å starte denne dagen med deg.

Jeg kommer til ditt nærvær allmektige Gud. Jeg vil gi deg ros og takknemlighet. Vennligst ta imot min bønn som en behagelig aroma i ditt nærvær.

Jeg prise deg min Gud. Jeg ydmyker meg selv i ditt nærvær. Jeg søker din hjelp. Jeg vet at du er med meg å gi meg din frelse for denne dagen.

Guds Ånd, i dag vil jeg være lydig mot dine instruksjoner. Kan du hjelpe meg å gjøre Faderens vilje.

I dag vil være begynnelsen av mine beste dager.

Jeg vil få opp denne dagen for å skape noe nytt, vakkert og nyttig. Alle vil ha nytte av det. Du gjorde det i genesis, og jeg vil imitere arbeidet ditt.

I dag vil jeg utføre mine aktiviteter med all den styrken du har gitt meg. Jeg vil være effektiv, engasjert og profesjonell.

Gud, jeg vil ikke være redd for å gjøre hva du spør meg. Vennligst, beseire mine fiender fordi jeg er lydig mot deg.

I Jesu navn vil jeg oppnå suksess. Jeg vil marsjere til å vinne mine kamper.

Tilgi meg hvis jeg har vært opprørsk. Det siste jeg ønsker er å provosere sinne mot meg og min familie.

Jeg tilgir de som fornærmet meg. Gi meg muligheten, og jeg vil løse mine problemer med andre mennesker.

Hjelp meg å vinne tilliten til andre mennesker. Alle må snakke godt for meg.

Herre gi meg din bestemmelse. Bruk noe og alle til å velsigne meg.

I dag velger jeg å eliminere fra livet mitt alle synder. Jeg vil leve i hellighet. La meg se din herlighet, dine tegn og mirakler.

Jeg trenger å være på din side. Jeg ønsker å leve i konstant seier. Gud, jeg vet at du kan gjøre store ting i livet mitt.

Herre, send i kveld et mektig engel. Befaler ham å fjerne alle hindringer fra min sti.

I morgen vil jeg stige til opphøye deg for dine store seire. Jeg erklærer at i morgen mine øyne vil se din frelse i mitt liv.

Jeg forplikter meg til å komme til ditt nærvær hver morgen. Jeg vil takke deg og berømme deg for din store barmhjertighet.

I Jesu navn,

... Amen!

________________________________________
Jeg er glad for at du ba "Morgenbønn"!

Nå inviterer jeg deg til å gjøre en annen bønn. Dette er den viktigste bønn.
Denne bønnen vil gagne din evighet.

Vennligst følg denne linken:

Bønn om frelse

________________________________________

Morgenbønn. Hva synes du om denne bønnen?

Vennligst la dine kommentarer under.

Takk!



Inspirert på følgende vers fra Bibelen: Første Mosebok 1:5-31 - Første Mosebok 26:31 - Første Mosebok 28:18 - Andre Mosebok 7:15 - Andre Mosebok 8:20;23 - Andre Mosebok 9:5 - Andre Mosebok 17:9 - Andre Mosebok 30:7;33 - Andre Mosebok 34:2 - Andre Mosebok 34:4 - Josva 3:5 - Josva 7:13 - Josva 8:10 - Josva 11:6 - Josva 22:18 - 1 Første Samuelsbok 11:9 - 1 Første Samuelsbok 17:20 - 1 Første Kongebok 17:6 - 2 Andre Kongebok 7:1 - 2 Andre Kongebok 19:35 - 1 Første Krønikebok 23:30 - 2 Andre Krønikebok 20:17 - Rut 2:7
Bibel - Images: Baker strand

2 kommentarer:

Vennligst legg igjen et spørsmål eller en god og konstruktiv kommentar her.