Søk i denne bloggen

Bønn for Arbeid


Denne bønnen er også tilgjengelig på følgende språk: Engelsk - Spansk.

Barmhjertige Gud, ydmyker jeg meg selv til dere.

Jeg beklager eventuelle ulydighet og lovbrudd mot deg. Jeg innrømmer at jeg har sviktet. Tilgi meg.

Vennligst gi meg din visdom. Jeg trenger deg.

Ikke la andre stjele fruktene av mitt arbeid. Jeg ønsker ikke å falle i forbannelse.

Du gjør sann rettferdighet til arbeideren. Mange bedriftseiere er urettferdig. De ville våge å fyre den ansatte med tomme hender.

Det er sjefer som behandler ansatte med grusomhet. De undertrykker med hardt arbeid. De bare bryr seg for hva nytte dem. De bryr seg ikke for andre. Vennligst redde meg fra dem.

Slaveri og fornærmende arbeid er fryktelig. Ikke la meg leve en bitter livet på grunn av en dårlig jobb.

Lytt med en barmhjertig hjerte. Se hvor mye press pålegges til arbeiderne. Vennligst levere meg. Fri oss !.

Men jeg må også være en utmerket profesjonell. Gi meg ferdigheter til å skape fantastiske arbeider. Jeg vet at din velsignelse vil gi meg suksess.

Jeg forsikrer dere om at ...

- Jeg vil hjelpe folk som trenger mat for å spise;

- Jeg vil være generøs mot andre med mine velsignelser;

- Jeg vil ikke kreve renter til mine brødre i troen;

- Jeg vil aldri be noen å returnere det jeg ga dem frivillig;

- Jeg vil låne ut til mange mennesker. Men jeg vil ikke lenger låne fra noen.

Vennligst velsigne meg. Jeg ber dere av hele mitt hjerte. Din velsignelse vil blomstre mitt arbeid, min familie, mine eiendeler og min fremtid.

Åpne himmelen. Åpne din generøse skatter. Helle regn av velsignelser over meg. La meg få dem i dag.

La din velstand på mine sparepenger, et verk av mine hender og landet du ga meg.

Jeg vil være lydig mot deg. Jeg vil følge dine bud. Din eksempel på livet er min måte å leve på.

Du jobbet seks dager og hvilte på den syvende. Jeg vil gjøre det samme.

Hjelp meg å samle familien min og glede seg med dem. Vi vil berømme deg for fruktene av mitt arbeid. Vi vil takke deg for de velsignelser som du har gitt oss.

I Jesu navn,

Amen.

________________________________
Jeg er glad for at du ba "Bønn for Arbeid"!

Nå inviterer jeg deg til å gjøre en annen bønn. Dette er den viktigste bønn.
Denne bønnen vil gagne din evighet.

Vennligst følg denne linken:

Bønn om frelse

________________________________

Bønn for arbeid. Hva synes du om denne bønnen?

Vennligst la dine kommentarer under.

Takk!



Inspirert på følgende vers fra Bibelen: Første Mosebok 3:17 - Første Mosebok 31:42 - Andre Mosebok 1:11;13-14 - Andre Mosebok 20:10 - Andre Mosebok 36:2 - Tredje Mosebok 23:3 - Femte Mosebok 12:7;18 - Femte Mosebok 14:29 - Femte Mosebok 15:10 - Femte Mosebok 23:20 - Femte Mosebok 24:19 - Femte Mosebok 26:7-8 - Femte Mosebok 28:12;33 - Femte Mosebok 30:9
Bibel - Images: Arbeid

1 kommentar:

  1. Her skriver du navnet på den jobben du vil ha. La andre hjelpe deg å be for det.

    Du er også velkommen til å legge motiverende meldinger. Tips for personer som søker etter en jobb. Bibelvers.

    Takk!

    SvarSlett

Vennligst legg igjen et spørsmål eller en god og konstruktiv kommentar her.