Søk i denne bloggen

Bønn for en Mann

Bønn for en Mann

Denne bønnen er også tilgjengelig på følgende språk: Engelsk - Spansk.

God of Love,

Jeg heve min bønn til deg.

Kan du hjelpe meg å finne en god ektemann. En mann som jeg kan elske uten reservasjoner. En mann som vil elske meg måten Bibelen lærer.

Jeg ønsker ikke å kaste bort tiden min med tilfeldige elskere.

Jeg ønsker å forene med en Guds mann. Tusen generasjoner vil komme fra oss. Alle av dem vil bli velsignet barn.

Bibelen sier at du skapte mennesket i henhold til bilde og likhet. Vennligst gi meg en mann som vil oppføre seg som den egentlige sønn.

Jeg ber om at ...

Han vil være en god lytter.

Han vil være en snill og gi person.

Han vil alltid være klar til å hjelpe meg når jeg trenger ham.

Han vil aldri nekte meg sin kjærlighet og heller ikke klarer å hans lojalitet pakt.

Han vil være i stand til å tilgi meg når jeg mislykkes.

Han vil ikke være en mann gitt til romantiske affærer med andre kvinner. Kong Salomo mislyktes denne måten, og hans hjerte ble viderekoblet fra deg.

Han vil alltid opprettholde sin kjærlighet konstant. Han vil holde sin trofaste pakt med meg.

Han vil være en nådig og barmhjertig mann. Han vil være en mann langmodig.

Han vil være en mann som vet å kjempe i livet. Vi vil lykkes.

Han vil alltid huske å vise meg sin ømhet og hengivenhet.

Hans kjærlighet vil trøste meg i vanskelige tider i livet.

Hans omsorg vil motivere meg til å holde det gående.

Hans kjærlighet vil komme til himmelen.

Hans kjærlighet vil vare livet ut.

Hans kjærlighet vil aldri slutt.

Gud, kan du hjelpe meg å vekke min interesse i alle sine prosjekter og aktiviteter. Jeg vil at han skal vite at jeg er hennes ekte partner i livet.

Hjelp meg taler vel om hvor mye han elsker meg.

Jeg forkynne at ...

- Bare hans kjærlighet vil mette meg.

- Hans kjærlighet vil gjøre meg synge av glede.

- Jeg vil være i stand til å stole på hans kjærlighet.

- Jeg vil fryde meg i sin kjærlighet til tross for angst og sorger i livet.

- Jeg vil bli en øm kone, sjarmerende og vakre øynene hans. Min kjærlighet vil fengsle ham til enhver tid.

- Vi vil leve kjærlig hverandre i tider med overflod og knapphet.

- Jeg vil blomstre ved hans side mens han bodde trygg i hans kjærlighet.

- Hans kjærlighet for meg vil være bedre enn livet.

- Jeg vil nyte kyss av leppene mer enn vin.

Og sammen skal vi drikke kopp kjærlighet.

... Amen

__________________________________________
Jeg er glad for at du ba "Bønn for en Mann"!

Nå inviterer jeg deg til å gjøre en annen bønn. Dette er den viktigste bønn.
Denne bønnen vil gagne din evighet.

Vennligst følg denne linken:

Bønn om frelse

__________________________________________

Hva synes du om denne bønnen?

Vennligst la dine kommentarer under.

Takk!


Bønn for en Mann; inspirert på følgende vers fra Bibelen: Første Mosebok 1:26 - Andre Mosebok 20:6 - Fjerde Mosebok 6:25 - Fjerde Mosebok 14:19 - Femte Mosebok 10:18 - Første Kongebok 11:1-2 - Første Krønikebok 16:34 - Job 10:12 - Salmenes bok 21:7 - Salmenes 25:6;7 - Salmenes 31:7 - Salmenes 36:5 - Salmenes 52:8 - Salmenes 63:3 - Salmenes 85:7 - Salmenes 86:17 - Salmenes 89:28;33 - Salmenes 90:14 - Salmenes 92:2 - Salmenes bok 94:18 - Salmenes 101:1 - Salmenes 103:8 - Salmenes 119:76;149 - Salmenes 130:7 - Salmenes 136:5-9;12-25 - Salomos ordspråk 5:19 - Salomos 7:18 - Salomos 15:17 - Salomos 17:9 - Høysangen 1:2;7 -Bibel - Images: En Mann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen et spørsmål eller en god og konstruktiv kommentar her.