Søk i denne bloggen

Helbredelse Bønn

Helbredelse Bønn

Denne bønnen er også tilgjengelig på følgende språk: Engelsk - Spansk.

Bytt ut ordene "syk person" for navnet på den personen du ber om. Bruk denne bønnen å be om guddommelig helbredelse for menn og kvinner.


Jehova, den Gud som helbreder.

Vennligst godta min bønn på vegne av denne syke kvinnen. Kroppen hennes trenger din helbredelse.

Historien viser at det er ingenting umulig for deg.

Kong Hiskia var døden nær. Han ba til deg og du hørte ham. Du helbredet ham. Du ga ham mange år av livet.

Vennligst helbrede henne når hun er lydig til dine instruksjoner. Dette minner meg om Naaman. Sjefen for hæren. Han adlød og mottatt healing.

Jeg ønsker å finne en person med din helbredende kraft. En person som Elias. Han ba for sønnen til en enke. Gutten gjenopplivet. Ta med en person som det å be for henne.

I Salme 41: 1-3 gjorde du vakre løfter. Disse løftene er for gode mennesker. Vennligst gi henne styrke. Sustain henne fordi hun er syk.

Vennligst overbevise henne til å forbli ydmyke. Ikke la henne feile som kong Asa. Kongen var syk. Han ikke søker din hjelp og han farget.

Jeg også velsigne legene. Jeg velsigner folk som har omsorg for henne. La dem alle få din visdom. Hjelpe dem til å finne årsaken til sykdommen.

Gud, hjelpe henne å forstå hvem du er. Hjelpe henne å ydmyke dere. Ikke la henne lide ødeleggelsen av kroppen hennes.

Jeg velsigner sjel og sinn av denne syke kvinnen. Måtte hennes tro være sterk. Den troende vil ikke motta din healing touch.

Vennligst gi henne en god ånd. Jeg vet at dette vil hjelpe henne til å overvinne sykdommen hennes.

Jeg vil besøke henne. Gi meg kloke ord å snakke til henne. Hun trenger tro. Vennligst hjelp meg bringe håp til livet hennes.

Jeg vil velsigne henne. Gi meg ressurser til å hjelpe henne med å komme ut av sengen.

Herre, vennligst bruk mitt liv. Jeg ønsker å salve henne med olje. Vennligst helbrede kroppen hennes med din salvelse.

Jesus, jeg tror på kraften i ditt store navn. Jeg vil sette mine hender på de syke. Jeg erklærer hun vil gjenvinne sin helse. La dette skje til ære for ditt navn.

Hellige Ånd, hjelpe henne å forstå. Jesus har allerede tatt sine skrøpeligheter. Jesus bar hennes sykdommer. Hjelpe henne å tro for å bli helbredet.

Allmektige Jesus kan du høre denne bønnen for de syke.

Jeg leste om din makt i Mark 6. Den sier at folk rørte grensen til klærne. De fikk healing. La henne ta på den. Tillate din helbredende kraft til å flyte. Gjenopprette sin syke kropp.

Kom Jesus, guddommelig healer. Gå gjennom rommet hvor hun hviler. Ta bort all sykdom og sykdom fra henne.

Se og se hennes tilstand. Hun trenger å trykke på hånden. Du gjorde dette for Peters svigermor.

Jesus, Bibelen sier at mange syke mennesker kom til deg. Du helbredet dem. Vennligst gjøre det samme for denne personen.

Vennligst helbrede henne når hun nærmer deg. Jeg ber om at hun vil alltid følge deg uansett hvor du går.

Hun venter på deg. Har medfølelse og helbrede henne fra hennes sykdom.

Far Gud, kan det hende at goodwill gjøres i hennes kropp og sjel.

I Jesu navn,

Amen.

_____________________________________
Jeg er glad for at du ba "Helbredelse Bønn"!

Nå inviterer jeg deg til å gjøre en annen bønn. Dette er den viktigste bønn.
Denne bønnen vil gagne din evighet.

Vennligst følg denne linken:

Bønn om frelse

_____________________________________

Hva synes du om denne bønnen?

Vennligst la dine kommentarer under.

Takk!


Helbredelse Bønn. Inspirert på følgende vers fra Bibelen: Første Mosebok 48:1 - Tredje Mosebok 13:21-37 - Første Samuelsbok 30:11-13 - Første Kongebok 17:7-24 - Andre Kongebok 5:1-14 - Andre Kongebok 20:1-6 - Andre Krønikebok 16:12-14 - Jesaja 10:12-18 - Jesaja 33:24 - Salmenes bok 41:1-3 - Salomos ordspråk 18:14 - Matteus 4:23 - Matteus 8:14-17 - Matteus 10:8 - Matteus 12:15 - Matteus 14:14 - Matteus 14:35 - Matteus 15:30 - Matteus 25:36-44 - Markus 1:32 - Markus 6:5-6 - Markus 6:13 - Markus 6:56 - Markus 16:17-18
Bibel - Images: Syk

1 kommentar:

  1. Hvis du er syk legge forespørselen bønn.
    Vennligst skriv dine kommentarer og spørsmål.
    Takk!

    SvarSlett

Vennligst legg igjen et spørsmål eller en god og konstruktiv kommentar her.