Søk i denne bloggen

Bønn for en Kone

Bønn for en Kone

Denne bønnen er også tilgjengelig på følgende språk: Engelsk - Spansk.

Store Gud av kjærlighet,

Jeg ber om din hjelp. Kan du høre meg.

Jeg erkjenner at jeg vet ingenting om ekte kjærlighet. Jeg trenger din visdom.

Jeg søkte etter den rette kvinnen. Jeg har ikke funnet henne.

Gud, bare du vet alle. Du vet hvem som vil være den perfekte hustru for meg. Hjelp meg å finne en dydig kvinne.

Denne situasjonen skaper trengsel og angst i min sjel.

Vennligst føre meg til henne. Du hjalp Isak å finne Rebekka. Du hjalp Jacob å møte Rachel. Guide meg også !.

Jeg forstår også at jeg må gjøre min del. Jeg må bli en mann i henhold til bildet. Jeg vet at jeg vil da motta din velsignelse.

Jeg ber for en kone; og jeg lover deg at ...

- Jeg vil tålmodig vente på henne.

- Jeg vil alltid vise henne ømhet.

- Jeg vil være villig til å tilgi og gjenopprette.

- Jeg vil ikke se bort fra henne. Jeg vil alltid lytte til henne.

- Jeg vil være nådig mot henne. Langmodig og rik på miskunn.

- Jeg vil ikke ha tilfeldige affærer med andre kvinner. Jeg vet at de vil viderekoble mitt hjerte bort fra min kone.

Min kjærlighet vil følge henne. Det vil tåle hele veien.

Min kjærlighet for henne vil alltid være konstant.

Min kjærlighet for henne vil nå himmelen.

Min pakt vil forbli trofast.

Mine kysser vil tilfredsstille henne.

Hun vil stole på meg.

Vår kjærlighet vil overstige andre gleder i livet.

Hjelpe oss å vokse en stabil kjærlighet. Hjelp oss å praktisere tilgivelse.

Hjelp oss med å eliminere gjensidig lovbrudd. Jeg vil ha kjærlighet og ikke hat.

Jeg er ikke en perfekt mann. Men jeg ber om at hun aldri vil hate meg.

Vanskelige tider kan komme. Ikke la oss dele opp fra hverandre.

Jeg ønsker å være som deg Jesus. Jeg ønsker å være den første til å hjelpe når hun trenger det.

Gud, jeg ønsker å være en modig mann som hun kan respektere. En mann hun beundrer.

Jeg ber om at hun aldri vil nekte meg hennes kjærlighet og trofasthet.

Jeg velsigne henne for å være noen som støtter meg i mitt arbeid.

Jeg velsigner henne slik at hun kan trives med min kjærlighet.

Jeg velsigner henne til å bli en kone som har omsorg for oss.

Jeg velsigne henne til å forbli en vakker kvinne.

Jeg erklærer at bare hennes kjærlighet vil tilfredsstille meg hele tiden.

Gud, velsign oss. Dermed vil vi nyte gledene av kjærlighet for alltid.

Velsigne oss for å danne en familie. Gi meg din visdom og elsker å gjøre det mulig.

I Jesu navn,

Amen.

_____________________________________
Jeg er glad for at du ba "Bønn for en Kone"!

Nå inviterer jeg deg til å gjøre en annen bønn. Dette er den viktigste bønn.
Denne bønnen vil gagne din evighet.

Vennligst følg denne linken:

Bønn om frelse

_____________________________________

Hva synes du om denne bønnen?

Vennligst la dine kommentarer under.

Takk!



Bønn for en Kone, inspirert på følgende vers fra Bibelen: Første Mosebok 1:26 - Første Mosebok 24 - Første Mosebok 29 - Første Kongebok 11:1-2 - Første Krønikebok 16:34 - Salmenes bok 13:5 - Salmenes bok 25:6-7 - Salmenes bok 31:3;7 - Salmenes bok 33:22 - Salmenes bok 36:5 - Salmenes bok 52:8 - Salmenes bok 57:10 - Salmenes bok 63:3 - Salmenes bok 85:7 - Salmenes bok 86:17 - Psalm 89:28;33 - Salmenes bok 90:14 - Salmenes bok 92:2 - Salmenes bok 94:18 - Salmenes bok 103:8 - Salmenes bok 119:149 - Salmenes bok 132:10 - Salmenes bok 136:4-9;12-18;23 - Salomos ordspråk 5:19 - Salomos ordspråk 7:18 - Salomos ordspråk 10:12 - Salomos ordspråk 15:17 - Salomos ordspråk 17:9 - Forkynneren 9:1 - Høysangen 1:2;7
Bibel - Images: Kone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen et spørsmål eller en god og konstruktiv kommentar her.